קחו לכם שתי משפטים ככלל ברזל; 1. דינר טוב הוא לא בהכרח דינר יקר! 2. דינר יקר הוא לא בהכרח דינר טוב!
אחת השגיאות והטעויות הנפוצות, מביאות מנהלי מוסדות, גבאים ואפילו מפיקי אירועים לחשוב שככל ונשקיע יותר בהוצאות הדינר, 'נפוצץ' עם מיצגים מרשימים, גדולים ויקרים, האורחים שלנו ייהנו יותר. החוויה שלהם בדינר תהיה איכותית יותר והלבבות ייפתחו בקלות.
אנו ב'מאצ' קהילות' הצלחנו להוכיח במעל ל160 קמפיינים מוצלחים, שלא זה העניין.
דינר טוב, הוא דינר מתוכנן. דינר שהמסרים שלו מדויקים וקולעים למטרה, ומותאמים לקהל היעד. לפני כל דינר אנו משקיעים שעות חשיבה ודיונים רבים על הליין-אפ, האופי והצורה בה יתנהל כל רגע מהדינר ליצירת חוויה מושלמת ומרגיעה.
אז נכון שבשביל ליצור דברים יפים צריך לשלם, אך אנו ממקדים את הלקוחות שלנו להוצאות ההכרחיות -שיגרמו למשתתפי הדינר לקורת רוח – בלבד!
גם בהוצאות הללו אנו מצליחים להוזיל מחירים. היה לנו דינר שהלקוח ביקש לסגור לבד מול מפיק את האירוע מהחל ועד כלה. כאשר הוא שלח לנו את הצעות המחיר שהוא קיבל, הוזלנו לו את העלויות, אותם ספקים ומוצרים בלמעלה משמונים אלף ₪! כאשר היה מקום לוותר על עוד כחמישים אלף ₪ מיותרים, שלא תרמו מאומה לאירוע מלבד מילוי וסיפוק חסכים של הגבאים.
אנו יודעים שהרבה גבאים חוששים לצאת לקמפיין בגלל ההוצאות הרבות של הדינר. זה נכון, וגם קשה לנו לראות זאת בפועל כאשר אתה מגיע לדינר והמון כסף נשפך בחוצות ללא מטרה ותכלית.
כאשר מתנהלים נכון, במקצועיות ודיוק. אפשר לחסוך המון! וכאשר אנו מדברים על המון אנו מתכוונים לעשרות אלפי שקלים בהוצאות מיותרות!