מהו מדד ההצלחה בקמפיין גיוס?!

'הגעתם ליעד'?! השאלה היא שאלה של כל מתחיל…

מהו היעד עליו כולם מדברים? ככל ואנו מתקרבים למועד היציאה לקמפיין מעל לפני השטח, לאחר הבערת השטח ובניית מיקוד אסטרטגי מדויק וכל הקהילה כבר נמצאת בהנעה לפעולה, מבקשים הגבאים לדעת מהו סכום היעד אותו אנו מציבים לגיוס. היעד שכאשר כובשים אותו בדינר, מסך ה'לד' מתחיל לרקד ולהאיר בשובבות.

הטעות טמונה בשורש. כסף הוא לא מטרה! כסף הוא תוצאה!!

זה נכון שיצאנו למסע גיוס וקמפיין בעבור מימון בניית בית הכנסת. אך אם גיוס הכסף יעמוד כמטרה מול עיננו אנו עלולים לפספס המון דברים טובים בדרך, לא רק זו מסתבר שגם נהרוס יותר ממה שהועלנו.

מדד ההצלחה בקמפיין, הוא המטרה העליונה של חיבור הקהילה באופן מלא וגישור פערים בין חבריה. כל גבאי שכבר חווה איתנו קמפיין מוצלח כבר יודע לדקלם זאת בעצמו.

תוך כדי תהליך הקמפיין אנו שבים ומשננים, המטרה והיעד כעת הם חיבור הקהילה 'על מלא'. המטרות והאתגרים שאנו מסמנים לעצמנו בשלבי ההכנה לקמפיין נעים סביב ציר החיבור. כאשר אנו מרגישים שהקהילה מחוברת רעיונית ומעשית, אנו יודעים לומר שהקהילה בשלה לקמפיין.

תופתעו, בדרך כלל אנו לא מדברים על סכומי תרומות, ממוצע תרומה וכדו'. אנו שמים דגש על החיבור והרצון, והתוצאות מדברות בעד עצמם.

אז כאשר ישאלו אתכם בפעם הבאה אם הגעתם ליעד, אם הקהילה שלכם היתה מחוברת ומאוגדת סביב הקמפיין התשובה היא חד משמעית שהשגתם את היעד!

הכספים ומקורות המימון הם התוצאות הטובות שהושגו בעקבות המטרה, עליה שמתם את כל כובד משקלכם. אל תתנו לשאלות שמגיעות מחוסר הבנה לטשטש אתכם, כי ההבנה על המטרה העליונה והזכירה שלה, תסייע לכם גם בתפקוד היום יומי כגבאים. זה בדוק!

נתיבות שלום בני ברק

כך תגייסו מיליונים לבניית בית הכנסת

מדריך מושקע ומלא נסיון נגיש עבורכם כעת

נגיש פרקטי מעצים

פרקטי מעצים נגיש

מעצים נגיש פרקטי

חייג אלינו או קבע פגישה

תגלה שמעולם לא היית קרוב יותר לקמפיין שלך