גבאי קהילות רבים מתמודדים עם השאלה הקריטית והחשובה 'האם אני יכול לצאת לקמפיין? האם הקהילה חושבת כמוני, או אולי דעתה שהקמפיין מיותר?…'
אז ראשית, גבאי שחושב כך, כבר ממוצב במקום מעולה. המוּדעות לנושא חשובה, קריטית וחיונית. הבעיה המרכזית יותר, היא כאשר אנו פוגשים בגבאים שכלל לא שמים לב שיש כאן צד נוסף. מבחינתם ההחלטה – כל החלטה שלא תהיה היא שלהם.
המלאכה הראשונה שמוטלת עלינו כאשר אנו מתחילים לצאת לדרך היא הובלת וחיבור הקהילה. כאשר פעולה זו מבוצעת נכון ובצורה בריאה הקמפיין כולו הופך לחווייתי, מהנה וקל יותר עבור הגבאים.
חשוב לזכור שזה בסדר לגמרי שיש מתפללים שחושבים אחרת, זה גם בריא שהם מביעים את דעתם ברמה. דעה אחת יש רק בצפון קוריאה… בפגישות אישיות וקבוצתיות שאנו ב'מאצ' קהילות' מבצעים עם קהלים ומעגלים בקהילה, אנו מפצחים את השיח, את הטון, הרצונות והמחשבות.
אנו מנתחים לעומק את הצרכים של הקהילה ואת ההתנגדויות שצצות. כך אנו מעניקים בסייעתא דשמיא פתרונות לאתגרים ומורכבויות שצצות במהלך כל קמפיין.
המטרה המרכזית שעומדת לנגד עינינו, ויעידו על כך הלקוחות שכבר חוו איתנו קמפיין מהנה. היא, להוציא את הקמפיין והעול לשיפור החוויה הרוחנית בבית הכנסת מתחומו של הגבאי, ולהעביר זאת לאחריותם של כל מתפללי בית הכנסת וחברי הקהילה.
כאשר הצורך והיכולות להשיג אותו מובנות היטב לחברי הקהילה, החיבור בריא ועמוק יותר. מתפללים נוספים נוטלים אחריות בתחומים מסוימים לאורך הקמפיין, בחלוקת תפקידים מפורטת ומותאמת לפי אופי שאנו עורכים. בשלב היציאה בפועל לקמפיין, תפקידו של הגבאי – בקמפיינים שאנו מנהלים, הוא לנהל את הצוותות שבנינו עבורו בצורה מדויקת ומקצועית.
האסטרטגים שלנו נמצאים בקשר רציף והדוק עם צוותות הניהול וההובלה בקהילה, כמו גם עם רוב רובם של חברי הקהילה. כך אנו מתניעים את הקמפיין מהשטח, ולא כהנחתה מגבוה.
קמפיין שבא מהציבור, הוא קמפיין בריא יותר. חווייתי יותר. מהנה יותר. וכמובן גם מצליח יותר!